اکتبر 2000 نکات معامله گران
نوشته شده توسط : Mihayloo

می توانید این فرمول ها و برنامه ها را برای استفاده آسان در صفحه گسترده یا نرم افزار تجزیه و تحلیل خود کپی کنید. به سادگی "متن مورد نظر را با برجسته کردن همانطور که می خواهید در هر برنامه پردازش کلمه" انتخاب کنید "را انتخاب کنید ، سپس از دستور کلید استاندارد خود برای کپی استفاده کنید یا" کپی "را از منوی مرورگر انتخاب کنید. سپس متن کپی شده را می توان با انتخاب یک نقطه درج و اجرای یک دستور خمیر در هر صفحه گسترده یا نرم افزار دیگر "چسبانده" کرد. با جابجایی به جلو و عقب بین یک پنجره برنامه و صفحه وب باز ، داده ها را می توان با سهولت منتقل کرد.


نکات این ماه شامل فرمول ها و برنامه هایی برای:
Metastock - نمودارهای Ichimoku
متاستاک - بازی در حال شکستن
متاستاک - عادی سازی
AIQ TradingExpert - بازی Breakouts
AIQ TradingExpert - عادی سازی
تحقیقات امگا Easylanguage
Neuroshell Trader - تعویض صندوق پیشرفته
Neuroshell Trader - بازی در حال شکست
Neuroshell Trader - نمودارهای Ichimoku
Neuroshell Trader - عادی سازی
بایت به بازار - نمودارهای Ichimoku
بایت به بازار - عادی سازی
تجارت
تکنسین به علاوه
سرتاادی
صفحه گسترده بازار WI $ E

یا به محتویات اکتبر 2000 برگردید

متاضه

مقاله "نمودارهای Ichimoku" توسط کن موراناکا در این شماره پنج فرمول را برای ساخت نمودار Ichimoku معرفی می کند. این نوع نمودار را می توان به راحتی در Metastock 6. 52 یا بالاتر بازآفرینی کرد.

از منوی Tools Builder را انتخاب کنید ، New را انتخاب کنید و فرمول زیر را وارد کنید:

متاضه

برای بازآفرینی اسکن های TC2000 که در "بازی Breakouts: Gary B. Smith of theStreet. com" در این شماره توضیح داده شده است ، می توانید از Metastock 6. 52 یا بالاتر استفاده کنید. برای بازآفرینی اسکن ها ، Explorer را از منوی Tools انتخاب کنید ، روی New کلیک کنید و در ستون Filter فرمول زیر را وارد کنید:

متاضه

برایان بل در مقاله خود "عادی سازی" در این شماره ، برخی از روش ها را برای عادی سازی شاخص ها معرفی می کند. این روشها را می توان به راحتی در Metastock 6. 52 یا بالاتر بازآفرینی کرد.

از منوی Tools Builder را انتخاب کنید ، New را کلیک کنید و فرمول روش مورد نظر را وارد کنید:

توجه: برای استفاده از این روش ها در شاخص های مختلف ، قسمت نوسان ساز متوسط حرکت ساده را با فرمول نشانگر مورد نظر جایگزین کنید.

AIQ TradingExpert

در مصاحبه جان سوئینی با گری اسمیت در این شماره ("بازی در حال بازی Breakout: Gary B. Smith of theStreet. com") ، اسمیت در مورد نحوه نمایش سهام با استفاده از TC2000 بحث می کند. اسکن TC2000 را می توان با استفاده از کد زیر در TradingExpert AIQ بازسازی کرد:

AIQ TradingExpert

در اینجا کد EDS برای AIQ TradingExpert است که روش عادی سازی را از مقاله برایان بل ، "عادی سازی" پیاده سازی می کند:

تحقیقات امگا Easylanguage

در مقاله این شماره "نمودارهای Ichimoku" ، کن موراناکا یک روش کلاسیک نمودار ژاپنی را مرور می کند. در Easylanguage ، من دو شاخص برای نشان دادن خطوط Ichimoku که در مقاله Muranaka استفاده شده است ، ایجاد کرده ام. این شاخص ها Ichimoku - Lines و Ichimoku - Cloud نامگذاری شده اند.

نشانگر Ichimoku - Lines در Easylanguage شامل برخی از منطق اضافی است که به کاربران امکان می دهد تا از نظر بصری در خط تأخیر عامل باشند تا تجزیه و تحلیل تاریخی آسانتر شود. علاوه بر این ، این می تواند به کاهش درهم و برهمی در نمودار از بسیاری از خطوط کشیده شده کمک کند. در مقاله ، موراناکا اظهار داشت که "بازار بهبود یافته است که خط تأخیر بالاتر از قیمت های پایانی در آن تاریخ گذشته باشد."بنابراین ، برای این شاخص ، هنگامی که خط تأخیر بالاتر از قیمت های بسته شدن در تاریخ گذشته باشد ، خط چرخش آبی خواهد بود. هنگامی که خط تأخیر در تاریخ گذشته زیر قیمت بسته شدن قرار دارد ، خط چرخش زرد خواهد بود (شکل 1 تا 4). تغییر رنگ توسط ورودی تأخیر کنترل می شود. با درج این منطق ، ما نیاز به نمایش خط تأخیر را از بین می بریم. اگر ترجیح می دهید هیچ تغییر رنگی در خط چرخش مشاهده نکنید ، می توانید به سادگی ورودی DelayColor را به همان رنگی که به خط چرخش در گفتگوی Format اختصاص داده شده است ، تنظیم کنید. می توانید با تنظیم ورودی ShowDelayline به True ، خط تأخیر را نمایش دهید. رنگ برای خط تأخیر در گفتگوی فرمت تنظیم شده است.

شکل 1: Tradestation ، نمودار Ichimoku ، Intel. این نمودار اینتل با شاخص های Ichimoku اعمال شده است. خط قرمز خط استاندارد است. خط آبی/زرد خط چرخش است (آبی = خط تأخیر مثبت ، زرد = خط تأخیر منفی). فضای بین خطوط سیان (آبی روشن) ابر را نشان می دهد.

شکل 2: Tradestation ، نمودار Ichimoku ، Intel. این نمودار اینتل با شاخص های Ichimoku اعمال شده است. خط قرمز خط استاندارد است. خط آبی/زرد خط چرخش است (آبی = خط تأخیر مثبت ، زرد = خط تأخیر منفی). بخش های سیان (آبی روشن) ابر را نشان می دهد (همانطور که در بالا نشان داده شده است با تغییر سبک نوار به نوار بالا/نوار کم).

شکل 3: Tradestation ، نمودار Ichimoku ، Yahoo!. این نمودار یاهو است! با شاخص های ICHIMOKU استفاده شده است. خط قرمز خط استاندارد است. خط آبی/زرد خط چرخش است (آبی = خط تأخیر مثبت ، زرد = خط تأخیر منفی). خطوط سیان "ابر" را محصور می کند.

شکل 4: Tradestation ، نمودار Ichimoku ، Yahoo!. این نمودار یاهو است! با شاخص های ICHIMOKU استفاده شده است. خط قرمز خط استاندارد است. خط آبی/زرد خط چرخش است (آبی = خط تأخیر مثبت ، زرد = خط تأخیر منفی). بخش های سیان ابر را نشان می دهند (همانطور که در بالا با تغییر سبک نوار به نوار بالا/نوار پایین نشان داده شده است).

در اینجا EasyLanguage مورد استفاده برای ایجاد این شاخص است. خواص این شاخص پس از Easylanguage ارائه می شود. نشانگر دوم خطوط یا ابرهای دهانه قبلی را ترسیم می کند. این شاخص Ichimoku - Cloud نام دارد. این شاخص اساساً دو خط سیان (آبی روشن) را که نمایانگر ابر است ، ترسیم می کند. لطفاً توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این نشانگر در یک نمودار ، باید تنظیم "فضای سمت راست" را برای نمودار (در گفتگوی فرمت نمودار) برابر یا بیشتر از مقدار ورودی "استاندارد" تنظیم کنید (26 پیش فرض استارزش).

در اینجا Easylanguage که برای ایجاد شاخص Ichimoku - Cloud استفاده می شود. خواص این شاخص پس از Easylanguage ارائه می شود. کد Easylanguage برای شاخص های Ichimoku که در اینجا شرح داده شده است نیز برای بارگیری از وب سایت تحقیقات امگا در دسترس است. نام پرونده ichimoku. els است.(فایلهای ELS برای استفاده در Tradestation و Prosuite 2000i هستند.)

معامله گر نوروشل

در این شماره ، جک سینگر یک استراتژی تغییر صندوق را در "تعویض صندوق پیشرفته" توصیف می کند. شاخصی که خواننده به عنوان اساس استراتژی تغییر صندوق خود توصیف می کند ، در یک شاخص خرید سفارشی در Trader Neuroshell بازتولید شده است. یک شاخص فروش نیز به عنوان گسترش تحقیقات خواننده ایجاد شد. کاربران Trader Neuroshell می توانند برای بارگیری دو شاخص ، کد منبع و یک نمودار مثال ، به بخش S Tockks & C Ordmentities از وب سایت پشتیبانی فنی Trader Neuroshell بروند.

Neuroshell Trader Professional به کاربران اجازه می دهد تا شاخص های حتی پیچیده ای را به زبانهای استاندارد مانند C و Basic بسازند. ما نشانگر جک خواننده را در Power Basic برنامه ریزی کرده ایم تا به بخشی جدایی ناپذیر از معامله گر Neuroshell تبدیل شود. کاربران می توانند کد منبع را تغییر داده و پارامترهایی مانند دوره برگشت 104 هفته ای را در بهینه ساز الگوریتم ژنتیکی بهینه کنند. کد منبع همچنین به عنوان نمونه ای از استفاده از Power Basic با Trader Neuroshell است.

در مثال اول ، "خرید مجدد" ، شاخص بالاترین مقدار سری زمانی ورودی را در دوره مشخص شده توسط دوره پارامتر می یابد. سپس کمترین مقدار سریال را بعد از آن بالا پیدا می کند. سپس درصد تغییر را از آن پایین محاسبه می کند. این تئوری این است که اگر درصد تغییر بیشتر از 10 ٪ باشد ، ما در وضعیت خرید قرار داریم.

در مثال دوم ، "فروش مجدد" ، منطق معکوس می شود. ما به دنبال کمترین مقدار در پنجره هستیم (یعنی دوره) و از آنجا شروع می کنیم. سپس ما درصد تغییر (که یک عدد منفی یا صفر خواهد بود) را از آن بالا محاسبه می کنیم.

برای یافتن مقادیر بهینه از اندازه پنجره و آستانه اصلاح از Optimizer در Neuroshell Trader Professional استفاده کنید (یعنی هر دو شاخص را در یک استراتژی معاملاتی قرار دهید ، یکی برای خرید و دیگری برای فروش). Singer پیشنهاد می کند از این نشانگر در داده های صندوق متقابل هفتگی با اندازه پنجره 104 هفته استفاده کنید.

شکل 5: Trader Neuroshell ، سیگنال های تعویض صندوق متقابل. پس از بارگیری شاخص های خرید و فروش سفارشی از وب سایت Neuroshell Trader ، می توانید آنها را در نمودار معامله گر Neuroshell قرار دهید.

شکل 6: معامله گر نوروشل. برای وارد کردن شاخص ها در نمودار ، پیش بینی یا استراتژی معاملاتی Neuroshell Trader خود از جادوگر نشانگر استفاده کنید. در این مثال ، دسته "نشانگرهای Retrace" را برای وارد کردن شاخص های خرید و فروش سفارشی بر اساس استراتژی تعویض صندوق متقابل جک خواننده پس از بارگیری آنها از وب سایت Trader Neuroshell انتخاب کنید.

پس از بارگیری نشانگرهای سفارشی ، می توانید آنها را در نمودار Trader Neuroshell خود (شکل 5) ، پیش بینی یا استراتژی معاملاتی با استفاده از جادوگر نشانگر و انتخاب دسته "نشانگرهای Retrace" وارد کنید (شکل 6).

معامله گر نوروشل

اسمیت در مصاحبه جان سوئینی با گری اسمیت در این شماره («بازی برک‌آوت‌ها: گری بی اسمیت از TheStreet. com»)، درباره نحوه پیاده‌سازی صفحه‌نمایش‌های سهام در کارش بحث می‌کند. اولین قدم برای اجرای اسکن سهام در NeuroShell Trader، ایجاد نموداری با سیگنال های بلند و کوتاه است (شکل 7). برای ایجاد نشانگرهای زیر با استفاده از Indicator Wizard، "New Indicator É" را از منوی Insert انتخاب کنید: شکل 7: NEUROSHELL TRADER، STOCK SCAN. در اینجا نتایج یک اسکن سهام انجام شده در NeuroShell Trader است. با انتخاب «نمایش نمونه کارها» از منوی View، می‌توانید خلاصه‌ای از سیگنال‌های بلند و کوتاه را برای همه سهام موجود در اسکن خود مشاهده کنید.

مرحله دوم برای اجرای اسکن سهام این است که سهامی را که می خواهید اسکن کنید با انتخاب "افزودن/حذف صفحات نمودار É" از منوی ویرایش اضافه کنید. پس از افزودن سهام به نمودار، می‌توانید خلاصه‌ای از سیگنال‌های بلند و کوتاه برای همه سهام را با انتخاب «نمای نمونه کارها» از منوی View مشاهده کنید (شکل 7). کاربران NeuroShell Trader می توانند برای دانلود نمونه نمودار اسکن سهام به بخش S TOCKS & C OMMODITIES وب سایت پشتیبانی فنی رایگان NeuroShell Trader مراجعه کنند.

معامله گر نوروشل

شما می توانید نمودار ichimoku را در NeuroShell Trader (شکل 8) به سادگی با ایجاد مجدد شاخص های پنج گانه پیاده سازی کنید. برای ایجاد هر یک از نشانگرهای زیر با استفاده از Indicator Wizard، "New Indicator É" را از منوی Insert انتخاب کنید: شکل 8: NEUROSHELL TRADER، ICHIMOKU CHART. در اینجا نمودار ایچیموکو در NeuroShell Trader ترسیم شده است.

کاربران NeuroShell Trader می‌توانند به بخش S TOCKS & C OMMODITIES وب‌سایت پشتیبانی فنی رایگان NeuroShell Trader برای دانلود نمونه نمودار ایچیموکو مراجعه کنند.

علاوه بر این، کاربران ممکن است اجزای ichimoku را هنگام ایجاد سیستم‌های معاملاتی با Trading Strategy Wizard یا هنگام پیش‌بینی حرکات آتی قیمت، اوج‌ها یا پایین‌های آینده با استفاده از Prediction Wizard مفید بدانند. سپس صاحبان NeuroShell Trader Professional می توانند از Genetic Optimizer برای تعیین پارامترهای بهینه برای اجزای ichimoku استفاده کنند.

معامله گر نوروشل

تکنیک‌های عادی‌سازی برایان بل که در مقاله‌اش در این شماره توضیح داده شد، به راحتی در NeuroShell Trader بازآفرینی می‌شوند. برای ایجاد شاخص های عادی سازی زیر با استفاده از Indicator Wizard، "New Indicator É" را از منوی Insert انتخاب کنید: شکل 9: NEUROSHELL TRADER، NORMALIZATION. در اینجا یک نمودار NeuroShell Trader است که تکنیک های نرمال سازی مختلف را نشان می دهد.

کاربران Trader Neuroshell می توانند برای بارگیری یک نمودار عادی سازی نمونه به بخش S Tockks & C ommodities از وب سایت پشتیبانی فنی رایگان Neuroshell Trader مراجعه کنند. هنگام بارگیری ، نمودار به طور خودکار نشانگر سفارشی Averagetruerange را که در فرمول بالا استفاده شده است ، ایجاد می کند.

علاوه بر این ، کاربران ممکن است تکنیک های عادی سازی را هنگام ایجاد سیستم های معاملاتی با جادوگر استراتژی معاملاتی یا هنگام پیش بینی حرکات قیمت آینده ، اوج های آینده یا پایین آمدن آینده با استفاده از جادوگر پیش بینی ، مفید بدانند. صاحبان حرفه ای Neuroshell Trader می توانند از بهینه ساز ژنتیک برای تعیین پارامترهای بهینه برای تکنیک های عادی سازی استفاده کنند.

بایت به بازار

کد برای خطوط مختلف نشانگر نمودارهای Ichimoku همانطور که توسط کن موراناکا در مقاله خود شرح داده شده است می تواند در یک سیستم ساده و در عین حال مؤثر در بایت به نرم افزار بازار گنجانیده شود ، و از ایده های نویسنده برای تجارت با شاخص های نمودار Ichimoku استفاده می کند (شکل 10).

شکل 10: بایت به بازار ، کد برای نمودارهای Ichimoku. در اینجا کد برای خطوط مختلف نشانگر نمودارهای Ichimoku همانطور که توسط کن موراناکا شرح داده شده است ، آورده شده است.

ما پیشنهاد موراناکا را گرفته ایم و دوره های شاخص ها را برای یک هفته پنج تجارت تنظیم کرده ایم. هفت روز تقریباً یک هفته و نیم است و یک ماه تقریباً 22 روز است. این سیستم نیاز به بسته شدن یک نوار دارد تا از هر دو خط دهانه فراتر رود تا قیمت ها بالاتر از ابر/کومو باشد و تأیید تجارت طولانی را ارائه دهد. ماشه معاملات واقعی باید عبور از خط چرخش بالاتر از خط استاندارد باشد.

هر یک از شاخص های ICHIMOKU را می توان با کلیک راست روی نماد برای ترسیم متغیر ، در سمت چپ اپراتور اختصاصی علامت برابر ("=") در ویرایشگر سیستم تجارت ترسیم کرد. به عنوان مثال ، برای ترسیم خط استاندارد ، روی نماد استاندارد در خط اول کد کلیک راست می کنید. این سیستم در یک فایل zip قابل بارگیری از http://www. tarnsoft. com/ichimoku. zip در دسترس است.

شکل 11: بایت به بازار ، کد برای نمودار Ichimoku. نمودار Ichimoku از مایکروسافت که در بایت ترسیم شده است به بازار نشان می دهد قیمت همراه با خط استاندارد ، خط چرخش ، خط اول خط قبل و خط دهانه قبلی.

از طرف دیگر ، بخش های جداگانه این کد سیستم را می توان از طریق کلیپ بورد کپی کرده و از ویرایشگر فرمول ترسیم کرد. ما قبلاً این کار را برای شما انجام داده ایم. بارگیری زیپ همچنین حاوی یک الگوی نمودار است که می تواند برای ایجاد نمودارهای جدید برای هرگونه امنیت استفاده شود. نمودار نمودار به همراه فرمول های نمودار شده برای خط استاندارد ، خط چرخش ، خط اول دهانه قبل و خط دهانه دوم دوم ، همانطور که در شکل 11 نشان داده شده است. برگرد

بایت به بازار

نشان داده شده در شکل 12 فرمول های موجود در بایت به نرم افزار بازار برای عادی سازی یک نوسان ساز متوسط در حال حرکت است که در مقاله Sidebar برایان بل ، "نماد و کنوانسیون ها" آورده شده است ، در جای دیگر در این شماره. این فرمول های عادی سازی نیز در یک فایل ZIP قابل بارگیری از http://www. tarnsoft. com/normal. zip در دسترس هستند.

شکل 12: بایت به بازار ، کد عادی سازی. در اینجا بایت در فرمول های بازار برای اجرای عادی سازی یک نوسان ساز متوسط در حال حرکت همانطور که برایان بل در جای دیگر در این شماره آورده شده است ، آورده شده است.

-تام کوهل ، نرم افزار تارن ، 303 794-4184 bitm@tarnsoft. com ، http://www. tarnsoft. com

تجارت

نوسان سازهای عادی ارائه شده در مقاله "عادی سازی" برایان بل را می توان با استفاده از فرمول های زیر در TradingSolutions تکثیر کرد. این فرمول ها را می توان به عنوان تعاریف عملکرد جدید وارد کرد و برای هر سری سهام یا داده ها اعمال شد.

شکل 13: Tradingsolutions. در اینجا نمودار نمونه ای از قیمت بسته شدن S& P 500 با نمودارهای چهار شاخص نرمال شده آورده شده است.

تمام توابع موجود در مقاله بر اساس نوسان ساز متوسط در حال حرکت است که همان عملکرد Oslation Oslator (OSC) در TradingSolutions است. عملکرد نوسان ساز مقدار شامل عادی سازی اختیاری در برابر میانگین متحرک کوتاه تر است ، اما هنگام اجرای این فرمول ها باید از آن خارج شود. توجه داشته باشید که مقادیر 4 و 8 از مقاله می تواند مستقیماً وارد شود نه اینکه پارامترهای ورودی دوم و سوم را بسازد.

عادی سازی به میانگین قیمت نوسان ساز ارزش را با عملکرد میانگین متحرک (MA) تقسیم می کند. عادی سازی به انحراف استاندارد ، نوسان ساز ارزش را با عملکرد انحراف استاندارد (STDEV) تقسیم می کند. عادی سازی به دامنه واقعی متوسط ، نوسان ساز مقدار را با عملکرد متوسط محدوده واقعی (ATR) تقسیم کنید. توجه داشته باشید که در این حالت برای محاسبه متوسط دامنه واقعی ، قیمت های بالا ، پایین و پایانی مورد نیاز است. عادی سازی به دامنه (٪ r) ساده ترین راه برای انجام این نوع عادی سازی ، ایجاد یک عملکرد عادی سازی ٪ r و سپس استفاده از آن در نوسان ساز ارزش است. عادی سازی ٪ R (Norm ٪ R) در اصل یک نسخه ساده از نوسان ساز تصادفی با فرمول زیر است. سپس نوسان ساز مقدار می تواند با درج آن به عنوان پارامتر داده به عملکرد عادی سازی ٪ r نرمال شود. این توابع به عنوان یک فایل تابع موجود است که می تواند از http://www. tradingsolutions. net در بخش کتابخانه راه حل بارگیری شود. برای وارد کردن این پرونده به TradingSolutions ، "توابع واردات" را از منوی پرونده انتخاب کنید. برای اعمال تابع در سهام یا گروهی از سهام ، "Add New Field" را انتخاب کنید. از منوی زمینه برای سهام یا گروه ، "محاسبه یک مقدار" را انتخاب کنید. واد

تکنسین به علاوه

در اینجا کد Technifilter Plus برای اجرای تکنیک تعویض صندوق متقابل از مقاله من در این شماره ، "سوئیچینگ صندوق پیشرفته" آورده شده است.- جک خواننده

دلهره

نمودارهای Ichimoku Ken Muranaka با استفاده از چند مورد از مطالعات و توابع S Mar T Rader و چند فرمول کاربر به راحتی توسعه می یابد.

خط استاندارد با تعیین اولین بالاترین بالاترین و کمترین پایین در طی 26 روز گذشته در ردیف های 8 و 9 بازسازی می شود (شکل 14). سپس خط استاندارد در یک فرمول کاربر در ردیف 10 محاسبه می شود. خط چرخش به همان روش با استفاده از بالاترین و پایین ترین سطح نزدیک برای 9 روز گذشته ، ردیف های 11 و 12 توسعه می یابد و سپس آن را در فرمول کاربر محاسبه می کندردیف 13

شکل 14: Smartrader. در اینجا SPECSHEET S Mar T Rader برای بازآفرینی نمودارهای Ichimoku Ken Muranaka آورده شده است. از ترکیبی از برخی از مطالعات و توابع Smartrader به علاوه چند فرمول کاربر استفاده می کند.

تأخیر خط ، ردیف 14 ، فرمول کاربر است که قیمت بسته شدن 26 روز قبل از امروز را تغییر می دهد. در مرحله بعد ، ما بالاترین و کمترین پایین را برای 52 روز گذشته در ردیف های 17 و 18 تعیین می کنیم. ردیف 15 دهانه 1 را محاسبه می کند و ردیف 16 آن را 26 روز پیش از امروز تغییر می دهد.

ردیف های 17 و 18 بالاترین بالاترین و کمترین پایین را برای 52 روز تعیین می کند. ردیف 19 دهانه 2 را محاسبه می کند و ردیف 20 از یک ردیف کاربر برای تغییر 2 26 روز پیش از امروز استفاده می کند.

میانگین حرکت ساده از نزدیک استفاده از مطالعه میانگین متحرک از پیش برنامه ریزی شده برای محاسبه میانگین های حرکت نه و 26 روزه.

صفحه گسترده بازار WI $ E

فرمول های زیر w i $ e نشان می دهد که چگونه می توان فرمول های طولانی و کوتاه را برای اسکن ها بر اساس مثال TC2000 در "بازی The Breakouts: Gary B. Smith of theStreet. com" در این شماره محاسبه کرد. ثابت های تجاری را در صورت لزوم تنظیم کنید.-پیتر دی ژیرولامو ، فناوری جروم 908 369-7503 ، jtiware@aol. com http://members. aol. com/jtiware

به همه حقوق محفوظ برگردید.© کپی رایت 2000 ، تجزیه و تحلیل فنی ، شرکت به اکتبر 2000 محتویات < SPAN> ردیف های 17 و 18 بالاترین بالاترین و کمترین پایین را برای 52 روز تعیین می کند. ردیف 19 دهانه 2 را محاسبه می کند و ردیف 20 از یک ردیف کاربر برای تغییر 2 26 روز پیش از امروز استفاده می کند.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: